miércoles, 4 de junio de 2014

SPOT: 14 Pascual ¡VIVE LA VITA!

Hola bloguers i blogueres, aquesta vegada vos vaig a portar un article sobre una obra de teatre que varem fer a l'institut les classes del C i B, el meu grup representava el capitol 14, anomenat Pascual ¡VIVE LA VITA!.

L'obra de teatre anava d'un home anomenat Pascual, que s'anava a California perque s'anava a morir en un més o dos maxim i la seua última voluntat es despedir-se de Ester  perque la vol desde l'institut, el problema es que Ester te un marit que es el millor amic de Pascual, anomenat Ramon i no vol que Ester es vagi amb el seu amic Pascual.

Jo era Pascual                  Yosely era Ramon                 Alberto era Ester                 Javi era XICA.

Era a la sala d'usos multiples i havia una taula que la feiem com dormitori i estava darrere de nosaltres, i avant nosaltres feiem l'obra.

Vaig preguntar a compayns i compaynes i li va agradar a tot el món i a alguns la que més, hem varen dir que era la mes grasiosa.

Al principi no m'agradava molt l'obra pero després d'assatjar hem va agradar més, durant un moment a l'escenari estaba molt nervios

No hay comentarios:

Publicar un comentario