viernes, 6 de junio de 2014

Un poco de pasta basta

''Un poco de pasta basta''


En clase vam estar llegint un llibre anomenat ''Spot'', que tractava de com els spots publicitaris afectaven a la vida quotidiana. Al meu grup ens va tocar representar l'esquetx de ''Un poco de pasta basta'', on el crèdit ja era un més de la família.

''Pensem que els diners donen la felicitat...'' Aquesta frase era la primera de la meua representació, que jo mateix deia.
Primer vam tindre que escollir quin esquetx representar i més tard, començar amb els decorats i amb el repartiment de personatges. El nostre decorat tractava d'un saló.

Va arribar el dia de la representació, recorde que jo estava bastant nerviós al moment que vaig començar al dir les primeres paraules de l'obra.
Van vore alguns problemes en la representació ja que com teníem que representar l'obra de memòria, se'ns va oblidar algunes de les frases. No obstant això, l'obra ens va eixir prou bé.

Aquesta producció final és una de les millors que em fet, ja que m'agrada molt el món del teatre. 
També recomane el llibre de Spot, un libre de comèdia en valencià.

Andrés Cifre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario