martes, 25 de febrero de 2014

El infern de les drogues.

''Jugant amb la mort''


'' No vos aconseje la droga, és estar jugant una partida de póquer amb la mort...'' Ens diu Juan Miguel Gutíerrez, de només 19 anys.

Juan Miguel va viure l'infern de les drogues en primera persona i assegura que és molt perillós. Jo com psicóleg professional sobre les drogues, vos recomane que si alguna vegada esteu enganxats vingeu a parlar amb un psicóleg i anar a un centre de desintoxicació.
Seguim amb l'entrevista Juan Miguel:

''A soles vaig començar quan tenía 14 anys, amb la marihuana, i tot em pareixía divertit i no li donava importància a les conseqüéncies.
Quan tenía 15 anys, la cosa va empitjorar, perqué va passar de ser una diversió puntual a ser una rutina més i vaig començar a punjar-me i prendre'm pastilles d'èxtasi.
La meua adrenalina començava a pujar i jo estava més impacient per prendre'm aquella dósis.
Als 18 anys , la droga per a mi és va convertir en un ''hobbie.'' Cada vegada volía més i més fins que un día, vais entrar en una sobredosi.
Tot va canviar en aquell instant,estava en contacte amb la mort.
Em vaig donar compte que estava jugant una partida de pòquer amb la mort. Tot era questió de sort.
A les dos semanes  em vaig recuperar i vaig deixar les drogues per a sempre...''

Aixó és asoles una história de les milions que hi ha, no faces de la teua vida una história com aquesta. 

Andrés Cifre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario